ehsalmanagementschool.wordpress.com

Kneusje wil duiken!

Kneusje wil duiken!

13 juni, 2011 - 14:47

‘Kneusje wil…’ is een heel bekende reeks van filmpjes waarin mensen iets graaf proberen te doen, maar dit mislukt altijd. Zo heb je filmpjes van een jongen die gaat gewichtheffen voor de webcam maar de visbak afbreekt. Maar je hebt ook extreme filmpjes, zoals Kneusje wil duiken.

In het volgende filmpje zie je hoe een kerel van een soort dijk wilt springen. Hij faalt hier jammer genoeg in, want het lukt hem niet om over het stuk beton te duiken, dat tussen het water en de dijk ligt.

Probeer dit zelf thuis ook niet uit, want voor je het weet eindig je zelf ook zo!

OPGEPAST!

Dit is NIET voor gevoelige kijkers bestemd. Als je niet tegen bloed of dergelijke kan, ZEKER NIET KIJKEN!

Enkele reacties:

Matthias Andriessen

Geschreven door Matthias Andriessen

I just smosblog stuff.

Website | Facebook | Twitter | Google+ | Instagram | LinkedIn

Meer posts van deze schrijver

Dat doen DJ’s achter hun draaitafel

Dat doen DJ’s achter hun draaitafel

Altijd al willen weten wat DJ's achter hun draaitafel juist uitspoken? Bij grote sterren als Steve Aoki op een groot festival blijkbaar niet zo enorm veel. Het lijkt alsof ze altijd enorm veel werk hebben, maar of dat ook zo is...? DJ Ravish postte deze must-see video op zijn Facebook en wist, mede dankzij zijn geweldige captions in het filmpje, al vele reacties, likes en shares te verzamelen.

Studenten organiseren eerste top over toekomst van reclame “Laten we het heft in eigen handen nemen”

Studenten organiseren eerste top over toekomst van reclame “Laten we het heft in eigen handen nemen”

Op 6 juni organiseert The Belgian Advertising School, het nieuwe postgraduaat van Thomas More, zijn eerste 'Future of Advertising Summit' (FAS). Het kruim van de Belgische communicatiesector bespreekt die dag de toekomst van reclame. Naast (inter)nationale sprekers van Google, Facebook, De Persgroep en toonaangevende reclamebureaus zijn er die dag ook drones, iBeacons en 3D-printers te spotten in Lamot.

4 redenen waarom Newsmonkey wel een toffe website is

4 redenen waarom Newsmonkey wel een toffe website is

Wie een beetje actief is op Twitter of Facebook werd sowieso de volgende mening al in de mond gelepeld: Newsmonkey is een slechte nieuwssite. Enkele weken geleden kon je ook enkele persoonlijke issues rond de nieuwssite terugvinden op enkele social media-kanalen en blogs. Maar is deze apensite echt zo slecht? Of kijken we allemaal niet verder dan de commentaren in onze Twitterfeed? Ik ging op nader onderzoek uit. 1. Hoog springen, laag vallen Beginnen doen we met het begin. En ook met de enige fout de ze echt maakten. In het verleden zagen we het reeds op andere plaatsen, maar ook Newsmonkey maakte net dezelfde fout: Te hoog van de toren blazen. Ze gooiden met woorden als 'Nieuwssites heruitvinden' en 'hand in hand gaan met social media'. Dan kan je jezelf kleine bugs en beginnersfoutjes niet veroorloven. Moesten de aapjes simpelweg aangekondigd hebben dat er een weldra een nieuwe speler op de nieuwsmarkt zou zijn, ze niet te hoge verwachtingen geschept zouden hebben, zouden we in het begin niet verontwaardigd zijn met "Is het dit maar?". 2. Newsmonkey = Smosblog 2.0 Momenteel is er een wereld van verschil tussen Newsmonkey en Smosblog, maar moest Smosblog echt echt echt professioneel gaan (Awesome zijn we al), een businessmodel zou uitwerken (Wij verdienen namelijk helemaal niets), investeerders zou zoeken (Geld hebben we niet) en hun schrijvers geld zou geven (Geen geld, again)... Dan zou Newsmonkey een geweldig grote concurrent voor Smosblog zijn. Beide zijn gericht op iets toffere nieuwsberichten. Smosblog op de Snelle Student. Newsmonkey op euh... Een veel breder publiek. 3. Jummy content Zoals ik in de vorige reden wist te vertellen, Newsmonkey heeft vaak een geweldig goed artikel in hun feed staan. En dat is misschien wel het belangrijkste puntje. Toegegeven, de echt goede artikels zitten verstopt tussen de aantrekkelijke titels als 'Vijf gadgets die je leven gemakkelijker maken', 'Prachtig neonspektakel aan bevroren Niagara Falls' en 'Kijk hoe onze panda's zich amuseren in Pairi Daiza'. Maar als je echt gaat lezen vind je bijvoorbeeld het artikel 'Dit is Microsofts antwoord op Siri'. Ga vooral zelf eens op onderzoek, want mijn interesses komen niet overeen met die van jou en Newsmonkey heeft voor iedereen wat wils. 4. Ook Clickbaiting bij 'kwaliteitskranten' Onlangs wist een online tool te bewijzen dat 'kwaliteitskranten' de laatste tijd jou meer en meer wilt lokken met titels die je ook op Newsmonkey kan tegenkomen. Hoe? Ze gebruiken een citaat, zoveel redenen om of een heel misleidende titel. En om echt eerlijk te zijn, is de content bij die kwaliteitskranten niet altijd kwaliteitsvol. We hebben het dan niet alleen maar over HLN, maar ook over De Morgen. Test het vooral zelf.

Laatst verschenen berichten

TL;DR Wikipedia vertelt je wat echt belangrijk is!

TL;DR Wikipedia vertelt je wat echt belangrijk is!

Wie vaak lange blogs en teksten leest, kent het fenomeen "TL;DR" al wel. De afkorting voor 'Too long didn't read' is eigenlijk een signaal dat er onderaan de tekst een samenvatting staat, en je dus eigenlijk niet de hele tekst hoeft te lezen.

Dat doen DJ’s achter hun draaitafel

Dat doen DJ’s achter hun draaitafel

Altijd al willen weten wat DJ's achter hun draaitafel juist uitspoken? Bij grote sterren als Steve Aoki op een groot festival blijkbaar niet zo enorm veel. Het lijkt alsof ze altijd enorm veel werk hebben, maar of dat ook zo is...? DJ Ravish postte deze must-see video op zijn Facebook en wist, mede dankzij zijn geweldige captions in het filmpje, al vele reacties, likes en shares te verzamelen.

Studenten organiseren eerste top over toekomst van reclame “Laten we het heft in eigen handen nemen”

Studenten organiseren eerste top over toekomst van reclame “Laten we het heft in eigen handen nemen”

Op 6 juni organiseert The Belgian Advertising School, het nieuwe postgraduaat van Thomas More, zijn eerste 'Future of Advertising Summit' (FAS). Het kruim van de Belgische communicatiesector bespreekt die dag de toekomst van reclame. Naast (inter)nationale sprekers van Google, Facebook, De Persgroep en toonaangevende reclamebureaus zijn er die dag ook drones, iBeacons en 3D-printers te spotten in Lamot.

Smosvlog is ziek!

Smosvlog is ziek!

Smosvlog is wat ziekjes! Volg de gedachtegang van een zieke vlogger en meer weet ik echt niet wat te zetten in de beschrijving van de Smosvlog van deze week...

Nerds nemen de wereld over!

Nerds nemen de wereld over!

We kunnen nerds niet meer wegdenken uit ons dagelijkse leven. Sommigen doen één of andere zotte uitvinding, anderen laten ons lachen wanneer ze op televisie verschijnen. En dan hebben we er ook nog één die Facebook uitvond.

Wat als… Super Mario vrij spel kreeg?

Wat als… Super Mario vrij spel kreeg?

Super Mario steelt al sinds 1983 de harten van menig spelliefhebber. Je kon de bekendste loodgieter ter wereld ondertussen in meer dan 200 spelletjes bedienen, en kiezen welke bewegingen Mario maakt. Maar wat gebeurt er als Mario zelf beslist over zijn lot? 

De #Aftersexselfie verovert Instagram!

De #Aftersexselfie verovert Instagram!

Selfies, Belfies, Healthies, ... We kunnen het zo gek niet bedenken, of er is wel een fototrend van geweest. Ondertussen zijn we op het punt gekomen dat we denken dat we elke fototrend wel gezien hebben, maar niks is minder waar... Want hier is de #Aftersexselfie! Van #CockInASock... Vorige week kregen we al af te rekenen met een hele vreemde selfietrend: De #Cockinasock. Mannen stopten hun geslachtsdeel in een sok, en maakten er een selfie van. (Met deze kerel als absolute winnaar.) Maar de mannen die hieraan meededen, deden dit voor het goede doel. Zij wilden met deze actie namelijk wat meer aandacht geven aan teelbalkanker. Tot #Aftersexselfie De naam van de nieuwste, toch wel vrij vreemde, trend verklaart eigenlijk het hele concept al: je neemt een foto vlak nadat je seks hebt gehad, en deelt die dan op Instagram met de hashtag. Het principe lijkt heel simpel, maar wat ons vooral opviel, was dat enkele selfiefotografen al sliepen toen ze foto's van zichzelf maakten. Wie de nieuwste trend in Selfieland dus écht professioneel wil aanpakken, moet er dus ook nog voor kunnen fotograferen tijdens de nachtrust. En welk goed doel de #Aftersexselfie'ers ermee steunen? Geen enkel!

En dat, kids, is hoe ik de hele wereld teleurstelde…

En dat, kids, is hoe ik de hele wereld teleurstelde…

Wie vandaag eventjes op Twitter vertoefd heeft, ontdekte al snel dat de makers van How I Met Your Mother waarschijnlijk niet hun beste dag zullen hebben. Gisteren werd in Amerika namelijk de allerlaatste aflevering van de serie uitgezonden, en kon rekenen op heel wat (gemixte) emoties. Oh ja, even een verwittiging: er staan enkele spoilers in dit bericht. We verwittigen jullie maar even, want we willen geen lappen krijgen... Eerste die spoilt over de laatse aflevering van #HIMYM krijgt lappen #kthxbye— Mathias Theunckens (@Theu_Mat) 1 april 2014 That, kids, is how I met your mother Gisteren mocht Ted Mosby eindelijk de zin uitspreken waar zijn kinderen en trouwe fans al 9 jaar op zitten te wachten. Want al sinds 2005 zitten de kinderen op de zetel te luisteren naar de verhalen van hun vader, en kijken zij (en de hele wereld met hen) reikhalzend uit naar het ogenblik wanneer hij onder de gele paraplu kruipt. En dat ogenblik was gisterenavond. Maar... De serie stopte niet bij deze iconische woorden. Want de serie gaat nog enkele minuten verder, en er wordt een serieuze twist in de hele verhaallijn gestoken. Eéntje waar niet iedereen heel blij mee is, en dat is duidelijk te merken op Twitter. Wij geven graag een bloemlezing van alle emoties. Ik ben niet blij #himym— Flore Deprez (@FloreDp) 1 april 2014 The fact the writers knew the finale for NINE YEARS... #HIMYMFinale pic.twitter.com/2Uudw1Zw7M— Allison F (@lifeofallison) April 1, 2014 Accurate description of the finale. #stillnotoverit #HIMYMFinale pic.twitter.com/j0BLi8IxzM— Kaitlin Burke (@katie_shmatiee) April 1, 2014 'You can't ruin 9 years worth of television in 45 minutes.' #HIMYMFinale pic.twitter.com/9WArnFTp96— Cumberbitch (@mygodBenedict_) April 1, 2014 Well, Kids… that’s how you ruin a TV show. #HIMYMFinale— Jessica Bishop (@savvybride) April 1, 2014 I'm going to pretend that it ended when Ted said "that's how I met your mother" and everything past that point never existed #HIMYMFinale— DIEGO (@dpluslpz) April 1, 2014 I mean the show is called "How I Met Your Mother" not "How I Went Back To Your Aunt Robin 20 Times" #HIMYMFinale— gabby. (@SwiftlyTatum) April 1, 2014 Kids, let me tell you a story about how I met your mother, and then I'm going to ruin that story for everyone.— Dan Levy (@DanLevyThinks) April 1, 2014 ZO BOOS OVER FINALE HIMYM DAT IK NIET MEER ZONDER CAPS LOCK KAN TYPEN. EERST DEXTER, NU DIT.— Fleur (@fleurterhorst) 1 april 2014 En wat vond jij ervan?

Smosvlog: De waarheid achter 1 april

Smosvlog: De waarheid achter 1 april

Smosvlog ging alweer eens op een diepgaand onderzoek! Deze week: De enige échte waarheid achter 1 april.

NailSnaps, Instagram nail art

NailSnaps, Instagram nail art

Er bestaan verschillende manieren om je Instagram foto's te verzilveren, als hoesje voor je smartphone, als kussen om je saaie zetel op te vrolijken, als tote bag of om je eigen marshmallows te maken. Binnenkort kan je ze ook op je nagels plakken met NailSnaps. 

43 cartoon intro’s in 5 minuten!

43 cartoon intro’s in 5 minuten!

Kan jij je nog herinneren hoe de intro van Pokémon klonk, of heb je soms heimwee naar de tijd dat de deuntjes van de Smurfen en Spiderman een ganse dag in je hoofd zaten? Wel, dan heb ik vrij goed nieuws voor je!

Smosvlog: Belachelijke koffie-mysteries!

Smosvlog: Belachelijke koffie-mysteries!

Koffie! Het mysterieuze drankje dat omringd is met mythes, verhalen, Italiaanse geheimzinnigheden en nog veel meer. Smosvlog ging alweer op onderzoek!